Jak donosi dziś AS, Doyen Sports będzie zarządzało wizerunkiem Diego Simeone oraz będzie odpowiadało za jego kampanię na różnego rodzaju portalach społecznościowych w Internecie. Jest to efektem porozumienia, do jakiego doszła Natalia Simeone (siostra i zarazem agentka Cholo) z Neilo Freire Lucasem (dyrektor generalny tego funduszu inwestycyjnego). Oficjalna prezentacja zawartego kilka tygodni temu kontraktu nastąpi jutro w Madrycie na terenie argentyńskiej ambasady.
Wizerunek i marka trenera Atlético Madryt rosła przez ostatnie dwa lata wprost proporcjonalnie do sukcesów, jakie odnosił on z prowadzonym przez siebie zespołem. Diego Simeone odgrywa coraz większą rolę nie tylko w świecie realnym, ale również w Internecie. Dlatego też Doyen Sports postanowiło wykupić prawa do wizerunku Diego Simeone. Od teraz to oni będą decydować o ewentualnych kampaniach reklamowych, w których weźmie udział Cholo. A chętnych nie brakuje na całym świecie.
Warto przypomnieć, że fundusz ten jest najpotężniejszą tego typu instytucją na rynku piłkarskim. Posiada on część praw do wielu zawodników i trenerów oraz stale współpracuje z takimi klubami jak Atlético Madryt, Real Madryt, Valencia i Benfica. W sezonie 2011/2012 byli nawet jednym ze sponsorów Rojiblancos, a ich logo eksponowane było na rękawach koszulek.