Sponsorzy
Nike – Amerykańskie przedsiębiorstwo, które jest jednym z największych na świecie producentów obuwia, odzieży i akcesoriów sportowych. Wśród swoich piłkarskich klientów ma m.in. Manchester City, Barcelonę, PSG, Inter, reprezentacje Anglii, Francji, Holandii, Portugalii oraz właśnie Atlético. Z Rojiblancos związane jest od sezonu 2001-02, co roku dostarczając na Vicente Calderón nowe komplety strojów, które pozostają w zgodzie z najnowszymi technologicznymi trendami. W lipcu 2014 roku Los Colchoneros przedłużyli umowę z Nike do 2026 roku.
Plus500 – Internetowa spółka handlowa z Wielkiej Brytanii założona w 2008 roku. Swoim klientom oferuje usługi online, umożliwiając im prowadzenie transakcji CFD na wielu rynkach finansowych. Partnerem Atlético została w styczniu 2015 roku (logo pojawiło się na plecach zawodników w dolnej części koszulek, co miało kosztować Brytyjczyków 1.5 miliona euro). Przed rozpoczęciem sezonu 2015-16 spółka Plus500 stała się głównym sponsorem tytularnym, dzięki czemu przez dwa najbliższe sezony logo firmy będzie umieszczone na przodzie koszulek. Nieoficjalnie mówi się, że Rojiblancos otrzymają z tego tytułu około 11 milionów euro rocznie.
BeIN Sport – Katarski sportowy nadawca telewizyjny, działający na terenie Francji, Bliskiego Wschodu, Stanów Zjednoczonych i Indonezji. W swojej ofercie (zależnie od lokalizacji) ma m.in. mecze La Liga, Ligue 1, Beundesligę, Premier League, Serie A oraz europejskie puchary (zarówno Ligę Mistrzów, jak i Ligę Europy).
Azerbejdżan – Państwo w Azji położone nad Morzem Kaspijskim. Z Los Colchoneros współpracuje od sezonu 2012-13. W sezonach 2013-14 i 2014-15 był sponsorem tytularnym klubu z Vicente Calderón. W ramach współpracy Rojiblancos promowali m.in. I Igrzyska Europejskie, które w lecie 2015 roku odbyły się w Baku oraz odwiedzili Azerbejdżan, gdzie uczestniczyli w programie szkoleniowym dla młodych zawodników. Obecnie logo Azerbejdżanu widoczne jest w dolnej części pleców.
Mahou-San Miguel Group – Hiszpańska kompania piwowarska powstała w roku 1980. Aktualnie wiodąca marka na hiszpańskim rynku browarniczym. Powstała w wyniku fuzji Mahou i San Miguel w 2000 roku. Jest pomysłodawcą umożliwienia kibicom internetowego wyboru najlepszego piłkarza Atlético w danym meczu, miesiącu, jak i całym sezonie.
Huawei – Chiński koncern, który specjalizuje się w produkcji urządzeń i rozwiązań telekomunikacyjnych, a także informatycznych. Został założony w 1988 roku. Z Atlético współpracuje od kwietnia 2012 roku, kiedy to postanowił objąć patronat nad jednymi z derbów Madrytu. We wrześniu 2014 roku – po serii kilku kolejnych mniejszych umów – Huawei związał się z Rojiblancos dwuletnią umową, w ramach której logo firmy widoczne jest na lewym rękawku koszulki.
„la Caixa” – Trzecia co do wielkości instytucja finansowa w Hiszpanii i jedna z wiodących kas oszczędnościowych w Europie. Posiada blisko 11 milionów klientów. W związku z umową z Atlético umożliwiła korzystanie z okolicznościowej karty płatniczej z logo klubu. W maju 2015 roku piłkarze zareklamowali specjalne branzoletki (wyprodukowane w klubowych kolorach i zawierające herb Rojiblancos) za pomocą których można dokonywać bezgotówkowych transakcji.
Coca Cola – Marka napoju gazowanego, która jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych na świecie. Firma produkująca ten napój powstała pod koniec XIX wieku. Logo firmy można zobaczyć m.in. na tablicy wyników na Vicente Calderón. Ponadto mniej-więcejr az w roku Coca-Cola przeprowadza kampanię reklamową z udziałem piłkarzy Atlético.
Volkswagen – Niemiecki producent samochodów produkowanych przez koncern Volkswagen AG od 1937 roku. Z klubem ze stolicy Hiszpanii współpracuje od lutego 2012 roku. Oba podmioty współpracują m.in. przy organizowaniu młodzieżowych turniejów piłkarskich. W ramach współpracy w lecie 2014 roku Atlético rozegrało w Niemczech towarzyski mecz z Wolfsburgiem. Rojiblancos co jakiś czas promują w Hiszpanii nowe modele samochodów produkowane przez Volkswagena,
Sockyates – Chińska firma, która na początku sezonu 2014-15 podpisała z Atlético (oraz kilkoma innymi klubami La Liga) dwuletnią umowę. Jej zadaniem jest dostarczanie specjalnych naklejek na getry, które spełniają dwie główne funkcje. Po pierwsze mają pomagać piłkarzom m.in. regulując cyrkulację krwi w nogach oraz zmniejszając ryzyko kontuzji. Po drugie są powierzchnią reklamową, którą pod koniec sezonu wykorzystali twórcy gry Pro Evolution Soccer 2015 do promowania swojego produktu.
RENFE – Narodowy hiszpański przewoźnik kolejowy. Oprócz samej Hiszpanii, obsługuje również połączenia do innych krajów europejskich, m. in. do Francji, Włoch czy Szwajcarii. Na niektórych liniach pociągi osiągają prędkość ponad 300 km/h, co kwalifikuje je do klasy tzw. szybkiej kolei. W ramach współpracy z Atlético oferuje on klubowi z Vicente Calderón przejazdy na mecze La Liga i Copa del Rey.
Jiménez Dorado – Hiszpańska firma transportowa, która ma w swojej ofercie szeroki wachlarz usług. Jako partner Atlético dostarcza Rojiblancos co roku nowy autokar oraz odpowiada za przewóz zawodników nie tylko na terenie Hiszpanii, ale i podczas zagranicznych wyjazdów.
Viajes el Corte Inglés – Sieć hiszpańskich biur podróży należąca do spółki El Corte Inglés.
Roberto Verino – Hiszpański dom mody, oferujący ubrania, akcesoria i perfumy zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet. W ramach współpracy z Atlético dostarcza zawodnikom m.in. garnitury oraz korzysta z ich usług przy kampaniach reklamowych.