Atlético Madryt coraz prężniej działa jako klub, ale i jako przedsiębiorstwo. Z punktu widzenia marketingowego Rojiblanos nie odstają od innych największych ekip. Według zestawienia przygotowanego przez Euroaméricas Sports Marketing madrycki zespół zajmuje 8. miejsce pod względem sprzedanych koszulek w sezonie 2015/16.
Wspomniana agencja marketingu sportowego dokonała pomiaru i według stanu na 30 kwietnia kibice Colchoneros nabyli 1 977 000 trykotów klubowych. Bezpośrednio za plecami Atleti znajdują się 2 włoskie zespoły: Juventus (1 678 000) oraz Milan (1 287 000).
Liderem w tym aspekcie jest Barcelona, która może pochwalić się 3 637 000 sprzedanych koszulek na całym świecie. Podium uzupełniają Bayern (3 312 000) oraz Chelsea (3 102 000). Pozycje 4-7 zajmują kolejno: Manchester Utd (2 977 000), Real Madryt (2 866 000), PSG (2 212 000) oraz Arsenal (2 055 000).