Mimo że Atlético nie będzie już rozgrywało meczów na Vicente Calderón, nie sposób powiedzieć, że stadion odszedł do lamusa. Po zakończeniu sezonu obiekt był świadkiem kilku wydarzeń, w tym koncertów i imprezy „Monster Jam”.
Od początku sezonu 2016/17 stadion zwiedziło 300 tysięcy osób, które w organizowanych przez klub wycieczkach mogli zobaczyć najważniejsze miejsca takie jak szatnie, ławki rezerwowych, salę konferencyjną czy loże VIP. Liczba zwiedzających w porównaniu z wcześniejszą kampanią wzrosła o 40%.
Tour del Calderón zainicjowano w grudniu 2006 roku i po dziesięciu latach okazuje się świetnym produktem marketingowym Rojiblancos. Do tej pory stadion zwiedziło 1,2 mln ludzi, a największym zainteresowaniem fanów cieszy się tunel prowadzący piłkarzy na boisko.
19 maja wycieczki zostały zawieszone do odwołania w związku z organizacją kilku imprez. Do dyspozycji kibiców pozostawiono klubowe muzeum, które było otwarte w regularnych godzinach. W połowie lipca na stadion ma wrócić murawa, a po zakończeniu tej operacji wizyty zostaną wznowione.
Źródło: „AS”