Dziś mamy:30 May, 2024
31.05.2024, g. 02:00
Copa Libertadores
River Plate vs Deportivo Táchira FC
Do meczu pozostało:
0dn.5godz.55min.
11.11 X11.00 217.00 Odbierz 630 zł i typuj na eFortuna.pl Zarejestruj konto
Transmisja na żywo

Stroje to 'fake'?

Według doniesień Mundo Deportivo, Atlético Madryt przedstawi stroje na sezon 2011/2012 we wtorek, 21 czerwca.

 

Od kilku miesięcy niektóre źródła w Hiszpanii informowały, że design nowych trykotów Los Rojiblancos będzie taki sam, jak Barcelony. Dyrektorzy z Vicente Calderón zaprzeczyli takim rewelacjom, twierdząc, iż nowe koszulki będą szanować historię klubu i nie mają nic wspólnego z modelem Blaugrany

Wcześniej informowaliśmy o prawdopodobnym wyglądzie strojów, lecz ta wersja była zwyczajnie nieprawdziwa. Co ciekawe, koszulki były dostępne do sprzedaży w chińskich sklepach online. Nic więc dziwnego, że Marca poszła za tym tropem i zaprezentowała ten model jako nowe stroje w nadchodzących rozgrywkach.

 



Share
0 0 Głosy
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze
Dylan
Dylan
2024 lat temu

Hahaha, no to ciekawie, poczekajmy do wtorku 😉

shy
shy
2024 lat temu

Na oficjalnym koncie facebookowym jest ankieta dotycząca strojów, więc pewnie nic nie wiadomo jak to będzie wyglądało.

darken
darken
2024 lat temu

Na szczęście 😉

ArtB
ArtB
2024 lat temu

Kurka, saga ze strojami prawie tak fascynująca jak z niektórymi transferami 😛

Korona
Korona
2024 lat temu

Może Kun jak sie dowie, że te koszulki to był fejk to znów będzie chciał grac dla Atletico…

AupaAtleti
AupaAtleti
2024 lat temu

dzisiaj tak sobie myślałem i wymyśliłem że Atletico mogłoby powalczyć o Huntelara

darken
darken
2024 lat temu

Ej no co jest … piszą że Galatasaray pozyskało 3 zawodników Atletico Forlana, Reyesa i Ujfalusiego… oby nie prawda !

popek009
popek009
2024 lat temu

niech się zesrają a nie pozyskaja.

Bartezzz2
Bartezzz2
2024 lat temu

Nie pozyskało, a negocjują. Reyesa nie sprzedzą na pewno.

Bartezzz2
Bartezzz2
2024 lat temu

O kurwa, wycofuję to, co przed chwilą napisałem. Podobno Atletico zaakceptowało ofertę Galatasaray i mają zapłacić ok. 40 milionów euro. Ja pierdole, Segundo witaj!

Szykuje się prawdziwa rewolucja, odchodzą Kun, de Gea, Reyes, Forlan…

Smolek
Smolek
2024 lat temu

Pablo Piatti, który w minionym sezonie spadł z Almerią do Segunda Division, podpisał kontrakt z Benfiką Lizbona. Jeśli to prawda to po prostu super..

Dylan
Dylan
2024 lat temu

Ale że 40mln za Reyesa, Forlana i Ufo? Że oni też mają odejść? To my za rok będziemy grać z Barceloną ale B..

Javier87
Javier87
2024 lat temu

tak sprzedajmy wszystkich graczy…kupimy sobie nowa druzynę za 200 mln… nie liczy się zgranie i przywiązanie do barw liczy sie tylko kasa…

Urban
Urban
2024 lat temu

Forlan i Ujfa ok, ale Reyes!?

Chociaz 40 baniek za tych ziomow to kosmiczna kwota…

Ujfa jest wart moze max ze 4, Forlan z 10, to wychodzi 26 za reyesa… oferta na pewno sporo przebija ich rzeczywista wartosc, pytanie tylko czy to ma sens…

Urban
Urban
2024 lat temu

A tak na serio to musi byc czysta propaganda, jaki normalny klub chwali sie transferami na oficjalnej stronie przed ich finalizacja. Bajka na resorach. Ci, ktorzy mieli nadzieje na ten transfer (np. ja) sie rozczaruja. Ci, którzy sie go obawiali, moga odetchnac.

polaco
polaco
2024 lat temu

Nie słuchajcie plotek o transferach bo póki nie ma oficjalnego potwierdzenia nie ma transferu. Jedno wydaje się pewne że Kun odejdzie do Realu bo skoro Barca ma swojego Messiego to i Real chce mieć drugiego.
Jeśli wyprzedamy swoich najlepszych gracz to witaj Segunda.Manzano to dobry trener, ale będzie presja na wyniki i zanim zgra chłopaków może zdążyć wylecieć.
AUPA ATLETI !!!!!!!!!!!!!!!!

darken
darken
2024 lat temu

A nie mówiłem

shy
shy
2024 lat temu

Nie ma potwierdzenia. Zwykła plota.

Bartezzz2
Bartezzz2
2024 lat temu

@Urban – cieszyłbyś się z odejścia Reyesa?

Ten artykuł jest dostępny tylko w zagraniczej odsłonie tego serwisu.

0
Chcielibyśmy wiedzieć co o tym sądzisz, zostaw komentarz!x