W oficjalnym sklepie Atletico zanotowano znacznie zwiększenie sprzedaży na początku bieżącego sezonu. Największą zasługę ma w tym Radamel Falcao, T-shirty z jego nazwiskiem stanowią bowiem aż 60% ogólnej liczby sprzedawanych trykotów. Wśród najbardziej popularnych znajdują się także te z nazwiskami Ardy, Adriana oraz Diego Simeone. Obecność Cholo w czołowej czwórce jest potwierdzeniem tego, jak wielkim szacunkiem i uwielbieniem cieszy się nasz trener wśród kibiców.
Ogólna sprzedaż wzrosła o 35%, co dla Rojiblancos w dobie kryzysu należy uznać za duży sukces. Wielką niespodzianką jest także zwiększenie aż o 200% popytu na wyjazdowe trykoty. Zwycięstwo w Superpucharze Europy w znacznej mierze przyczyniło się do tego progresu. Klub wydał nawet koszulkę upamiętniającą wygraną w Monako, na której widnieje napis Sońamos despiertos. Okazała się ona strzałem w dziesiątkę.
Władze Atletico opracowują już nową linię produktów związanych z historyczną wygraną z Chelsea. W najbliższym czasie możemy się spodziewać szalików, kubków i czapek upamiętniających to wydarzenie.