Dzisiejszego popołudnia na Wanda Metropolitano odbyła się specjalna konferencja prasowa, na której Atlético ogłosiło przedłużenie współpracy ze spółką Plus500 do końca sezonu 2020-21.
Firma ta współpracuje z Rojiblancos od stycznia 2015 roku. Przez pierwsze pół roku jej logo było widoczne w dolnej części pleców. Od kampanii 2015-16 stała się już głównym sponsorem, a jej logo umieszczone jest przodu. Dotychczasowe porozumienie gwarantowało klubowi z Madrytu około 10-11 milionów euro za sezon. Od teraz jednak będzie on dostawał 15 milionów euro za sezon plus różne bonusy.
– Jesteśmy zachwyceni przedłużeniem współpracy z Plus500, która jest jednym z liderów swojej branży. Nowa umowa zakłada partnerstwo do 2021 roku, dzięki któremu logo spółki będzie widoczne z przodu koszulek, a jej reklamy będą obecne na Wanda Metropolitano – przyznał Miguel Ángel Gil Marin, dyrektor generalny Colchoneros. Towarzyszyli mu m.in. Enrique Cerezo, Koke, Gabi i Fernando Torres.
Z kolei dyrektor generalny Plus500, Asaf Elimelech, powiedział: – Czujemy się zaszczyceni możliwością przedłużenia współpracy z tak znakomitym klubem jak Atlético. Wspólnie oczekujemy jeszcze bardziej emocjonujących i pełnych sukcesów sezonów. Klub konsekwentnie prezentuje swoją siłę, profesjonalizm i chęć wygrywania, co odzwierciedla wartości wyznawane w naszej firmie. Dzięki tej współpracy nasza marka rośnie w siłę.