„Los Rojiblancos” w obecnym sezonie występowali bez sponsora na koszulkach. Niewątpliwie dla budżetu Atletico Madryt nie było to zbyt korzystne, jednak wszystko wskazuje, że problem zostanie zażegnany.
Włodarze klubu z Vicente Calderon są bowiem bliscy zamknięcia sprawy pozyskania sponsora na przyszły sezon. Miałby być nim Huawei, chińska firma telekomunikacyjna, która gościła już na koszulkach piłkarzy w meczu z Realem Madryt.
Huawei jest niezwykle zadowolone z tego porozumienia, gdyż zainwestowało jedynie 400 tysięcy euro, a według badań rynku uzyskał bezpośredni i pośredni zwrot 4 milionów euro.
Jest to jeden z głównych powodów, które przyczyniły się do tego, że chińska firma zdecydowała się na dłuższą współpracę. Także zwycięstwo w Lidze Europy przekonało włodarzy Huawei, że Atletico jest ciekawą opcją reklamową. Mówi się, że madrycki klub ma otrzymywać z tego tytułu około 6 milionów euro za sezon.