Niemoralna propozycja – tak „Marca” nazywa ofertę sponsorską, którą właśnie otrzymało Atletico. Dlaczego niemoralna? Bo Ashley Madison to serwis randkowy skierowany dla ludzi… którzy już są w związku. W Hiszpanii trwa dyskusja – czy firma promująca niewierność powinna reklamować się na koszulce klubu piłkarskiego?
Do tej pory sponsorem „Rojiblancos” była koreańska KIA, która przelewała dziewięć milionów euro za sezon plus premie za wywalczone sukcesy. Teraz klub musiał obniżyć wymagania z powodu kryzysu ekonomicznego. Ashley Madison daje na tę chwilę 3 bańki za sezon, ale jest gotowe się targować. – Możemy wyrównać każdą ofertę, którą Atletico otrzyma – mówi Christoph Kramer, jeden z dyrektorów firmy. Nie będzie to problem, bo AM to drugi, po Facebooku, największy portal społecznościowy w Hiszpanii.
– Zdecydowaliśmy się na Atletico, bo ten klub łamie stereotypy, tak jak my – tłumaczy Kraemer.
Branża jest, powiedzmy, jak na klub piłkarski dość nietypowa. Motto Ashley Madison to: „życie jest krótkie, miej jakąś przygodę”. Ale w sumie, po krótkim zastanowieniu, doszliśmy do wniosku, że chyba trafili na dobre środowisko. Umówmy się, piłkarze do szczególnie oddanych nie należą.
Zastanawiamy się tylko, jakie hasło wymyśli Ashley Madison dla Atletico. Nasza propozycja: „Bądź wierny jak Kun Aguero”.
Artykuł pochodzi ze strony naszego partnera – WESZLO.com – autorem tekstu jest TOMASZ ĆWIĄKAŁA.