Dziś mamy:30 October, 2024
03.11.2024, g. 14:00
La Liga (Hiszpańska Primera Division)
Atletico Madryt vs Las Palmas
Do meczu pozostało:
3dn.14godz.46min.
11.25 X6.16 211.82 Odbierz 630 zł i typuj na eFortuna.pl Zarejestruj konto
Transmisja na żywo

Powrót Diego na Vicente Calderon możliwy jak nigdy wcześniej?

Co może być lepsze dla kibiców Atletico Madryt od sezonu, w którym ich ulubiona drużyna jest niepokonana? Co powiecie na powrót na Vicente Calderon Diego, który obecnie gra w Wolfsburgu, a który w poprzednich rozgrywkach tak świetnie wkomponował się w drużynę Rojiblancos, z którą wygrał Ligę Europy? Cóż, jeśli wierzyć słowom Jose Marii Martina z programu Punto Pelota, marzenie Los Colchoneros o zatrudnieniu Brazylijczyka na stałe może stać się wreszcie urzeczywistnić. Dziennikarz hiszpańskiej gazety AS, Dani Hidalgo, zacytował wypowiedź wcześniej wymienionego agenta:

 

– Jair da Cunha otrzymał telefon od Atletico. On jest ojcem Diego i jest odpowiedzialny za wszystkie sprawy związane z jego transferami itd. Wolfsburg póki co notuje fatalne wyniki, ma kiepski sezon, a na dodatek zwolnił Magatha. W zimie lub już po zakończeniu rozgrywek Diego mógłby wrócić do Madrytu. Jego rodzina popiera takie rozwiązanie, a i sam Simeone jest tym ogromnie zainteresowany oraz chętny na taki ruch. Cholo wierzy, że z brazylijskim mediapuntą w składzie byłby w stanie rywalizować o wszystko.

 

Według Hidalgo, największym problemem z wykupieniem mającego ważny kontrakt do 2014 roku Diego mogą być, co oczywiste, względy finansowe. Pomimo tego że niemiecki klub nie ma nic przeciwko rozstaniu się z byłym pomocnikiem Juventusu, to na ten moment Atletico stara się jakoś wiązać koniec z końcem tak, by utrzymywać obecny skład jak najdłużej. Jest jednak szansa na to, że władze klubu z Vicente Calderon z uwagi na świetny początek sezonu i coraz bardziej prawdopodobny powrót do Ligi Mistrzów zdołają wysupłać kilka milionów po to, by uszczęśliwić Simeone i stworzyć mu możliwości do sprowadzenia Diego. Warto dodać, że choć Wolfsburg prezentuje się fatalnie, to do Brazylijczyka nie można mieć pretensji, bo ten gra bardzo dobrze – w dziesięciu dotychczasowych meczach strzelił trzy gole i zaliczył cztery asysty.

 

CO WY NA TO?



Share
0 0 Głosy
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najlepsze
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze
kamilinho
kamilinho
2024 lat temu

Hmmm… na pewno byłoby to wzmocnienie. Ale mamy na jego pozycję Koke i Raula Garcie. Do tego Torres. Koke widziałbym jeszcze na środku, w miejscu Gabiego, ale to byłoby dosyć ofensywne. Jak dla mnie to Koke ma wielki potencjał, gra dobrze, trzeba mu zaufać i dawać mu grać jak najwięcej. W środku pola jest ogromna konkurencja. No i kwestia kasy. Nie mamy go za co kupić na chwilę obecną. Pewnie jak sprzedamy Falką, to wtedy przyjdzie Diego i jakiś napadzior. A tak? Jakby się opchnęło Adriana, byłaby kasa na Diego, i byłby problem na skrzydle. Znowu sami środkowi pomocnicy w… Czytaj więcej »

Rivendell
Rivendell
2024 lat temu

nie nie i jeszcze raz NIE

gregory97
gregory97
2024 lat temu

Chciałbym Diego, bo z nim Atletico byłoby jeszcze lepsze. Wtedy to na serio możemy walczyć o wszystko. Ja bym widział środek tak Mario, Koke, Diego.

kamilinho
kamilinho
2024 lat temu

Kiedyś był defensywnym pomocnikiem… Ale idąc Twoim, Dylan, tokiem rozumowania, wyjścia są takie: kupujemy Diego -> Koke czeka ławka i do tego zwiększa się dług, lub nie kupujemy Diego. Powiedz sam, co byś wolał? Bo ja w takim wypadku sam nie wiem… z jednej strony nacisk na utalentowanych wychowanków, z drugiej lepsza jakość gry. Ciężko to rozstrzygnąć, a gdyby wystawić CZASAMI Koke na środku to jednak miałby więcej czasu gry. Można też wystawić Diego na skrzydło, no ale to tak jakby wystawić Rooneya na środku pomocy…

Pujfa
Pujfa
2024 lat temu

Ostatnio Arda bardzo dobrze się spisuje w roli rozgrywającego tak więc jeszcze jeden piłkarz na tą pozycję.Ogólnie Diego i Koke mogą grać też na lewy skrzydle, Raul Garcia ostatnio też miał jakiś epizod na prawym skrzydle u Simone to każdy może grać na każdej pozycji ogólnie :D. Najlepiej będzie poczekać do końca sezonu i wtedy zobaczyć co i jak. Diego daje na pewno najlepszą jakość gry, może by też mógł pomóc Oliverowi w rozwoju. Ogólnie jestem na tak ale dopiero w następnym sezonie.

kamilinho
kamilinho
2024 lat temu

Dylan- wiem, że nie napisałeś 🙂 Chciałbym po prostu poznać Twoją opinię na ten temat.

Thorgal
Thorgal
2024 lat temu

Jak szybko zapominamy ile ten facet znaczył dla drużyny i jak bardzo chcieliśmy go zachować na bieżący sezon.

Fakt ,że teraz gramy bardzo dobrze nie oznacza ,że bedzie tak do końca sezonu. Diego to gracz najwyższej pułki i może decydować o obliczu zespołu nadając mu nową jakość. Jeżeli Cholo życzy sobie tego zawodnika to klub powinien zrobić wszytko żeby to żądanie spełnić.

A już całkiem prywatnie,odstawiając merytoryczne argumenty, to uwielbiam Diego i wierzę ,że jego powrót przyniósłby same korzyści.

Matheo
Matheo
2024 lat temu

Thorgal – nic dodać, nic ująć. To mnie właśnie śmieszy, ile osób zapomniało już jaką Diego robił różnicę. Bardzo chciałbym, żeby do nas dołączył i jeśli tak się stanie, będę skakał z radości. Koke na tym nie ucierpi, bo nadal będzie sporo grał dzięki rotacji. Oliver też się sporo nauczy, a i na pewno nie zostanie całkiem skreślony przez Cholo.

Chcę, żeby Diego do nas dołączył. Najlepiej już zimą.

Manian
Manian
2024 lat temu

Wychodzę z założenia, że jak coś dobrze działa to nie ma co kombinować w trakcie sezonu. Najważniejszym będzie zatrzymanie kluczowych graczy z Falcao na czele.
Niemniej jeśli byłaby okazja sprowadzić Diego to można się nad tym zastanowić. Obecnie gra na tyle ile mu Wilki pozwalają, a w Atletico czuł się dobrze.

gregory97
gregory97
2024 lat temu

No właśnie nie będziemy wszystkiego wygrywać do końca za pewne zdarzą się gdzieś w lutym czy grudniu np. 3 mecze bez zwycięstwa czy coś w tym stylu i wtedy Diego mógłby dać tą jakość przez którą można by było dorzucić dodatkowe punkty.

AdM2
AdM2
2024 lat temu

No i dobrze, niech go wreszcie ściągną. W kwestiach związanych z Diego nie kalkuluję ;D
Kasa musi się znaleźć, kto nie idzie do przodu, ten się cofa.

AupaAtleti
AupaAtleti
2024 lat temu

Koke by na pół sezonu poszedł do jakieś Majorki na wypożyczenie i zmiennikiem Diego byłby RG. Koke+RG<<<

shy
shy
2024 lat temu

Jest to jeden z moich ulubionych zawodników i miło by było gdyby wrócił i to na stałe.

kolsi Atletico
kolsi Atletico
2024 lat temu

Jak najbardziej tak wtedy skrzydła Koke – Arda rozgrywający Diego i Falcao. Atak marzenie 😀

Anduinne
Anduinne
2024 lat temu

Niech przybywa jak najszybciej.

Stazx
Stazx
2024 lat temu

Kurczę, fajnie byłoby znów zobaczyć Diego na VC… Tylko skąd oni wezmą kasę na niego?

Jeśli Ribas wróci na VC, to ja na miejscu zarządu sprzedałbym gdzieś RG.

Korona
Korona
2024 lat temu

No to jak to jest? Jeśli wygrywamy póki co to tak z siebie, a jak zaczniemy przegrywać to dlatego, że nie ma Diego, który „mógłby dać tą jakość przez którą można by było dorzucić dodatkowe punkty”? Może bez przesady… W tamtym sezonie był Diego, a i tak przegraliśmy kilkanaście ligowych meczy (tyle mniej więcej co zwykle). Nie ustrzegł nas przed tymi porażkami. W tym sezonie póki co jeszcze nie przegraliśmy, R.Garcia świetnie sobie radzi, strzelił 4 czy 5 bramek (co brzmi jak SF, a jest prawda), a to dopiero ćwiartka sezonu. Do tego jest ambitny Koke i Arda, który też… Czytaj więcej »

Marc
Marc
2024 lat temu

Z Koke nie musimy robić pivota, bo to jest pivot.

Dawać Diego.

Matheo
Matheo
2024 lat temu

Koke pivotem? Nie wydaje mi się. Także zgadzam się z Dylanowym.

A no i dawać Diego!

ajatollah
ajatollah
2024 lat temu

Wedlug mnie dywagacje na temat o nie maja obecnie sensu, gdyz klub i tak nie ma kasy na jego transfer. Koszt sprowadzenia Diego to okolo 20 mln euro ( kwota odstepnego, premia za podpisanie kontraktu, roczna pensja, oplata dla agenta etc) Aby zrealizowac ten plan Atletico musialoby sprzedac Falcao, ktory w tej chwili jest nie do ruszenia, badz Adriana, ktory mimo slabej postawy i tak zostanie bo skrzydlowych jest tyle co kot naplakal. Co do RG jego transfer, w przypadku przyjscia do klubu Diego wydawalby sie naturalny. Uwazam jednak ,ze RG powinien zostac w klubie moze nie gra tak efektownie… Czytaj więcej »

Marc
Marc
2024 lat temu

Oczywiście, że Koke to pivot. Przecież kilka lat temu określaliśmy go naszym home made Xavim. Grał cofniętego pomocnika, rozgrywał z głębi. W drużynach młodzieżowych Atletico, reprezentacjach młodzieżowych Hiszpanii i w rezerwach. Flores dał mu szansę w I drużynie, ale na skrzydle, a to dlatego, że pivot to mimo wszystko bardzo odpowiedzialna rola, a Koke był młokosem. Simeone zrobił z niego zmiennika Diego i fajnie sobie radził, więc został na mediapuncie (chociaż i tak ciężko go nazwać mediapuntą). Na pivocie nie gra, bo mamy tam kilku piłkarzy. Amen. Ogólnie ja jestem zwolennikiem pomysłu, żebyśmy ściągnęli Ignacio Camacho do walki z Mario,… Czytaj więcej »

Marc
Marc
2024 lat temu

http://www.youtube.com/watch?v=7UwNf5_Oy7Q

Koke na pivocie w meczu z Gijón, no przecież ma potencjał, żeby zastąpić Gabiego, być lepszym o klasę.