Na Vicente Calderón zaprezentowano dziś nowego partnera Atlético, którym został Bwin – jedna z najbardziej rozpoznawalnych firm na świecie związanych z internetowymi zakładami bukmacherskimi.
Podczas tego wydarzenia obecni byli m.in. Enrique Cerezo (prezydent klubu), Marcus Silva (dyrektor generalny Bwin na Hiszpanię) oraz Koke i Saúl. Umowa sponsorska będzie obowiązywała do czerwca 2018 roku z możliwością przedłużenia jej o kolejny rok.
Zgodnie z nią, reklamy Bwin będą widoczne nie tylko na stadionie, ale również na terenie wszystkich budynków i ośrodków należących do klubu. Dodatkowo logo Bwin będzie obecne na oficjalnej stronie internetowej klubu oraz na jego profilach w mediach społecznościowych.
– Mamy zaszczyt oficjalnie zaprezentować porozumienie, z którego jesteśmy bardzo dumni. Atlético i Bwin łączy wiele wartości, takich jak pasja do sportu, wytrwała praca grupowa, stawianie na innowacje oraz odpowiedzialność – powiedział Enrique Cerezo. Marcus Silva dodał: – Atlético jest dla nas bardzo interesującym klubem ze względu na jego fantastyczną historię. Podziw budzi w nas także jego siła, zaangażowanie i wytrwałość w dążeniu do celu oraz wspaniała postawa kibiców.
Źródło: atleticodemadrid.com