Atletico Madryt chce zwiększyć swoje dochody poprzez ekspansję na rynki wschodnie. Podobnie, jak Real Madryt oraz FC Barcelona, władze „Los Rojiblancos” chcš, aby klub stał się międzynarodowš markš.
W tym tygodniu Miguel Angel Gil Marin podpisał strategiczne partnerstwo z Al Ain ze Zjedonoczonych Emiratów Arabskich. Włodarze madryckiego klubu liczš, że dzięki temu będš mogli podpić tamtejszy rynek.
Enrique Cerezo powiedział – Jestemy dumni, że możemy podjšć współpracę z najlepszym klubem piłki nożnej w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
Ta współpraca to trzecie takiego typu przedsięwzięcie po tym, jak klub nawišzał sojusz z Shangai Shensua z Chin oraz Muangthong United z Tajlandii.
Ponadto „Los Colchoneros” nie wyklucza podróży do ZEA, tak jak miało to miejsce przed tym sezonem, kiedy piłkarze Atletico zmierzyli się z gwiazdami ligi tajskiej.
Okazuje się, że to nie jest ostatnie partnerstwo, jakie hiszpański klub ma zamiar podjšć. Klub liczy, że znajdzie partnera w Japonii, Meksyku oraz Stanów Zjednoczonych. Jeli chodzi o USA to mowa tutaj szczególnie o Kalifornii, gdzie żyje 38 milionów ludzi, a 35% to z pochodzenia Hiszpanie.