Dziś mamy: 3 October, 2024
06.10.2024, g. 21:00
La Liga (Hiszpańska Primera Division)
Real Sociedad vs Atletico Madryt
Do meczu pozostało:
3dn.16godz.24min.
13.45 X3.13 22.36 Odbierz 630 zł i typuj na eFortuna.pl Zarejestruj konto
Transmisja na żywo

Alvaro Negredo chce grać w Atletico; coraz bliżej porozumienia z Sevillą

Jak informuje dziś hiszpański dziennik MARCA, intencje Alvaro Negredo są bardzo jasne. 27-letni napastnik chce w przyszłym sezonie grać dla Atletico Madryt. Dzięki występom w barwach Rojiblancos mógłby m.in. spróbować swoich sił w Lidze Mistrzów i rywalizować na co dzień o najwyższe cele. To jeden z głównych czynników, który motywuje snajpera Sevilli do opuszczenia Andaluzji i przeniesienia się na Vicente Calderon.

 

Jego kontrakt miałby być ważny przez trzy lata i kończyłby się 30 czerwca 2016 roku. Dla Alvaro Negredo byłaby to najprawdopodobniej ostatnia duża umowa w jego karierze, gdyż po jej upływie będzie miał już 30 lat. Dla Atletico Madryt związanie się z hiszpańskim napastnikiem nie byłoby takie złe, szczególnie że ten miałby dostawać 2.400.000 € za sezon. W porównaniu z wynagrodzeniami, jakie otrzymywali Radamel Falcao, Sergio Aguero, Diego Forlan czy też Fernando Torres jest to kwota o wiele niższa (w niektórych przypadkach nawet dwukrotnie).

 

Choć pojawiały się głosy, że snajperem Sevilli zainteresowana jest także Borussia Dortmund, to 27-latek wyraził się jasno – nie chce opuszczać Hiszpanii, a prawdziwym spełnieniem marzeniem byłaby możliwość gry w rodzinnym mieście – Madrycie. Tak naprawdę brakuje już chyba tylko porozumienia w sprawie kwoty, jaką miałaby za niego otrzymać drużyna z Andaluzji.

 

Na chwilę obecną szacuje się, że klub z Vicente Calderon będzie musiał zapłacić kwotę w granicach 20.000.000 €. Sevilla chciałaby otrzymać więcej, jednak wszystko wskazuje na to, że będzie musiała nieco obniżyć swoje wymagania. Szczególnie że Alvaro Negredo dostał już zgodę na odejście z Estadio Ramon Sanchez Pizjuan. Wszystko powinno się rozegrać w ciągu najbliższych dni. Jeżeli nie wydarzy się nic niespodziewanego, to od nowego sezonu 27-letni napastnik będzie grał dla Atletico Madryt.

 

W poprzednich rozgrywkach Hiszpan rozegrał dla zespołu z Andaluzji 43 spotkania, w których strzelił 31 goli i zaliczył 5 asyst. Jego dorobek w La Liga (25 bramek) pozwolił mu wygrać klasyfikację Trofeo Zara – nagrody dla najskuteczniejszego hiszpańskiego snajpera w Primera Division. Najbardziej spektakularnym występem był ten przeciwko Valencii (4-3) w ostatniej kolejce ligowych zmagań. Alvaro Negredo trafił wówczas do siatki aż 4 razy, a jego grę z Los Che możecie obejrzeć poniżej.

 



Share
0 0 Głosy
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najlepsze
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze
borda
borda
2024 lat temu

20 baniek ? Ekhm.

Marc
Marc
2024 lat temu

Plus Negredo reprezentuje firmą Doyen, ta sama która dołożyła nam się do Falcao. Można tutaj zastosować podobny manewr, bo Alvaro i tak nie sprzedamy z profitem, więc będzie to bardziej racjonalne niż w przypadku Falcao.

Wolałem Osvaldo, ale Negredo to najmniej ryzykowna opcja. Ograny w La Liga, potrafi strzelać bramki i będzie musiał bardziej zapierdalać, bo w przeciwieństwie do ataku Sevilli – tu ma konkurencję.

Campino
Campino
2024 lat temu

Negredo z DC z przodu – Ładnie się będzie prezetowało.
Mam nadzieję, że sćiągniemy Diego, co by miał kto im dogrywać piłeczki 🙂

Smolek
Smolek
2024 lat temu

Dylan, zgadzam się z tobą co do pierwszej ’11’. 😉 Ciekawe czy ściągniemy jakiegoś skrzydłowego, ale jak zostanie Pizzi, to chyba nie powinniśmy nikogo na tą pozycję ściągać. Najważniejsze, żeby ściągnąć Diego. Negredo jest najrozsądniejszą opcją do ataku, i te 20 bramek raczej strzeli w sezonie. Jeszcze ściągnąć Toulalana i środkowego obrońcę (może być Demichelis). Na prawej bym zostawił Manquillo, i na na ławę jakiegoś bramkarza ściągnąć, i będzie spoko. 😉

Marc
Marc
2024 lat temu

Zgadzam się prawie ze wszystkim, co napisał Dylan. Z drobnymi zmianami. 1. Jeśli nie będzie dobrej oferty, to zostawiłbym Silvio i wypożyczył gdzieś Manquillo (Rayo, Levante, Elche – dużo opcji). 2. Na czwartego ktoś z dwójki Cabrera/Gimenez, sprawdzić w pretemporadzie i wyjebać gorszego na wypożyczenie. 3. Fajnie, jakby Koke wrócił na pivota i z Toulalanem świetny środek pola. 4. Sprzedałbym Raula Garcię i wziął skrzydłowego, jeśli fundusze pozwolą to marzę o przehajpowanym Nanim (xd), Ebert, Ljajić, Gómez też mogą być. 5. Pizziego zostawić, Cebulę smażymy na patelni i oddajemy. 6. Zamiast Moyi to wolę Joela, wyjdzie taniej, a musimy kupić… Czytaj więcej »

Hubo84
Hubo84
2024 lat temu

Oby go nie kupili …, nie potrzebne nam odpadki Realu, lepiej ściągnąć do domu Torresa !!!

Marc
Marc
2024 lat temu

To nie jest wychowanek Realu. Odpadek z Realu, który wygrał dwa razy Trofeo Zarra? I który – odliczając karne – strzelił więcej goli niż Falcao (albo podobnie, nie chce mi się liczyć).

W każdym razie, na okładce KICKERA Mario Gómez, że może iść do Atleti.

Dawać mię go! Na szpicy Mario, za nim Arda, Diego i Costa/Nani (xd) i ręka w gaciach.

gregory97
gregory97
2024 lat temu

Wszystko wskazuje na to, że skład będzie cacy i można liczyć na powtórkę tego sezonu + co najmniej 1/8 LM. Trochę szkoda, że nawet jakby dorzucić do tego składu piłkarzy za 150 mln to i tak nie ma szans na rywalizację z barceloną i realem, chociaż już mnie nic nie zdziwi po tym jak Dania przegrała u siebie z Armenią 4:0.

Hubo84
Hubo84
2024 lat temu

Jak dla mnie to wychowanek Realu, a to , że w „trampkarzach” kopał w Rayo wiele nie zmienia. Dobry na zmienika, ale lepszy już nie będzie i nie jest w stanie zastąpić takich mistrzów jak Vieri, Torres, Aguero, Forlan czy Falcao – a tej klasy napastnika nam potrzeba.

Gomez jest niezły, ale moim zdaniem bardzo przeceniany i przereklamowany. Wolałbym kogoś szybszego i bardziej technicznego …

Marc
Marc
2024 lat temu

W jakich trampkarzach? XD

Negredo opuścił Rayo kosztem Castilli mając 20 LAT. Tam spędził dwa sezony i poszedł do Almerii.

Czyli idąc Twoim tokiem rozumowania – De Gea opuszcza Manchester United kosztem innego klubu, ale można go uznać za wychowanka Czerwonych Diabłów? Paranoja.

Chillmos
Chillmos
2024 lat temu

Hmm ostatnio się zastanawiałem nad tym rozwiązaniem i doszedłem do wniosku… czemu nie ? Ogólnie dość regularnie strzela bramki, w tym sezonie ustrzelił 25, to tylko 3 mniej niż Radamel, zna sie na La Liga i jest już dość doświadczony. Jednak 20mln według mnie to zdecydowanie za dużo, w tej chwili ma 27 lat, także już bardziej sie nie rozwinie, będzie leciał powoli w dół, więc w przyszłości nawet w przypadku sprzedaży klub na Nim nie zarobi. @Dylanowy, Całkowicie sie zgadzam z Tobą w kwestii 3 i 4 akapitu Twojej pierwszej wypowiedzi. Składy, które zaproponowałeś też są dość ciekawe i… Czytaj więcej »

mpoesp
mpoesp
2024 lat temu

„27 lat to już stary i lepszy nie będzie tylko gorszy”.

Na litość boską, uspokójcie się, to nie Fifa ani PES.

Travez
Travez
2024 lat temu

Ja go osobiście nie lubię i nie chce w Atletico 😉 takie moje zdanie wolę by już kupili Surareza czy Davida Ville 😉

Torres94
Torres94
2024 lat temu

Suarez to mało realny transfer po pierwsze ze względu na kwotę, a po drugie wystarczy spojrzeć na ostatnie wypowiedzi.
Natomiast Villa nigdy w życiu za duży kontrakt i nie ma opcji rozwoju, trochę przystary jak na piłkę.

quaresma
quaresma
2024 lat temu

mając do wyboru Negredo i Gomeza śmiało biorę Hitlera. Większe doświadczenie na arenie międzynarodowej i ogólnie więcej strzelonych bramek przekłada się na wybór Mario.

quaresma
quaresma
2024 lat temu

na mardinesie wpadł mi w oko Nelson Oliveira z Depor, wypożyczony z Benfiki. Nie wiem czym mnie chłopina urzekł ale to musiało być coś mocnego, może na Euro w Polsce? sam nie wiem

shy
shy
2024 lat temu

Nigdy go nie lubiłem, a niestety będę musiał go zdzierżyć :/

N111
N111
2024 lat temu

Quaresma z tym Hitlerem to mnie rozbawiłeś serio 🙂
W sumie jeśli chodzi o wybór między tymi dwoma, też jestem za reprezentantem III Rzeszy….

cor72z
cor72z
2024 lat temu

chociaż liczba goli strzelonych w minionym sezonie w lidze na to nie wskazuje, to jednak zamiana Falcao na Negredo to spadek o kilka klas…

Niemiec
Niemiec
2024 lat temu

W pierwszej kolejności pamiętajmy, że życie to nie FM, więc argumenty przy transferach „nie bo go nie lubię” to chyba jakiś żart. Nie wiem czemu lecą hejty na Negredo? Zdaje sobie sprawę, że Falcao wysoko postawił poprzeczkę, ale czy możemy patrzeć realnie? Przypominam, że poprzednik Falcao, warty 45 milionów Sergio Aguero, ustrzelił bodajże 23 bramki w swoim najlepszym sezonie w barwach Colchoneros, więc niezasadne jest krytykowanie zawodnika, który w słabo spisującej się w ostatnich latach Sevilli, aplikuje zbliżoną do 20 ilość goli. Trochę obiektywizmu. Zresztą jeżeli uda się zejść do jakichś 17 baniek, to lepszego kandydata w tej kwocie nie… Czytaj więcej »

Marc
Marc
2024 lat temu

Właśnie nie byłaby wyższa wiele od Negredo (jeśli w ogóle). Mario jasno powiedział, że chce odejść, Bayern ma się zgodzić na 20 milionów. Co do kontraktu – przystał podobno na warunki Fiorentiny (5,5 miliona – Falcao zarabiał więcej). My w dodatku gwarantujemy mu Ligę Mistrzów, więc 5 + premie i cacy.

Wziąć mu Eberta na skrzydło do aklimatyzacji (z drugiej strony ma hiszpańskie korzenie) i byłoby cudownie. Skończymy jednak z Negredo.

Manian
Manian
2024 lat temu

Nie ma co patrzeć na graczy pokroju Falcao. Już się chyba wyleczyliśmy z transferu w granicach 50-60 mln. Wolałbym Benteke, ale Negredo to dużo mniejsze ryzyko i kilka lat na przyzwoitym poziomie pogra. Niech znajdzie dobry język z resztą ekipy, szczególnie z DC19 i będzie dobrze.

Stazx
Stazx
2024 lat temu

Przypominam że Forlan doszedł do nas w wieku 28 lat i trudno mi mówić czy się jeszcze rozwinął, ale najlepszy rok w karierze miał chyba u nas. Negredo jest rok młodszy.

AupaAtleti
AupaAtleti
2024 lat temu

Ludzie Negredo w słabiutkiej Sevilli strzelał prawie tyle samo bramek co Świetny Falcao w najlepszym sezonie Atletico od wielu wielu lat. Jest tylko rok starszy od Tygrysa i dopiero teraz będzie miał okazję pokazać co na prawdę potrafi, dla mnie to byłby ekstra transfer 🙂 Jak jeszcze Diego przyjdzie to 30bramek w lidze 7 w LM i 3 w CDR i mamy 40bramek w pierwszym sezonie xD

AdM2
AdM2
2024 lat temu

A dla mnie to dobry, ale zadaniowy piłkarz. A że gramy zupełnie inaczej niż Sevilla, to IMHO może być tak: albo Cholo inaczej ustawi drużynę, będą dobrze bite stałe fragmenty, dośrodkowania i szybkie rozprowadzenia kontr i wtedy Negredo będzie błyszczał, albo będziemy grali tak, jak graliśmy i wówczas więcej bramek od Negredo wsadzi DC19. Tak to widzę 😉

Niemiec
Niemiec
2024 lat temu

@Marcio, ja tylko pamiętam, jak były plotki z miesiąc temu, że cena za niego to 30 baniek, więc w sumie na tym oparłem swoją wypowiedź, ale być może i da się coś z tego ugrać. Byłoby świetnie, ale powątpiewam, że to będzie nasz kierunek poszukiwań.

.maciekk
.maciekk
2024 lat temu

Osobiście też nigdy go nie lubiłem, ale realnie patrząc to poza Gomezem, którego transfer uważam mimo wszystko na nierealny, Negredo to dla nas najlepsza opcja pod względem jakość/pieniądze/ryzyko. Argumenty przeciwko jego transferowi w żadnym wypadku mnie nie przekonują, bo w wieku 27 lat jeszcze kilka lat temu czołowi piłkarze osiągali szczyt formy. Kupując go dzisiaj i zakładając, że będzie strzelał te 20 goli w lidze, mamy spokój na 3-4 lata. Do tego Adrian się ogarnie, Costa podtrzyma formę i jeszcze zrobi postęp, a Leo eksploduje. Moim osobistym faworytem byłby Cardozo. Ale idąc tokiem rozumowania niektórych, skoro ma 30 lat to… Czytaj więcej »

Rivendell
Rivendell
2024 lat temu

A może wystrzeli jak Di Natale, w wieku 32 lat zaczął strzelać te +20 bramek w lidze.

quaresma
quaresma
2024 lat temu

wiek jest kwestią sporną dla wielu znawców i niby-znawców i dla każdego zawodnika wejście w najlepszy okres gry odbywa się w innym okresie ich wieku. Tak ogólnikowo można powiedzieć że do 32-33 roku życia można śmiało korzystać z usług napastnika, potem, następuje spadek formy czy jak to tam nazwać.
Chęć, a w sumie niechęć, do Cardozo nie wypływa z braku jego umiejętności tylko z połączenia jego wieku i finansów inaczej mówiąc najprawdopodobniej nie zarobimy na sprzedaży tego zawodnika jak to miało miejsce do tej pory. Tak mi się to widzi a wydanie około 20 mln ojro to nie przelewki

Hubo84
Hubo84
2024 lat temu

Mając do dyspozycji nasza listę kandydatów do zastąpienia Falcao oraz biorąc pod uwagę doniesienia prasowe, opinie wypowiedziane przez samych grajków i możliwości finansowe naszego klubu itp. pokusiłem się o takie o to zestawienie % szans na przyjście do naszego klubu: Alvaro Negredo: 40% Fernando Torres: 40% Jackson Martinez: 35% Mario Gomez 30% Luis Suarez: 25% Christian Benteke: 20% Leandro Damiao: 15% Javier Hernandez: 15% Oscar Cardozo: 10% Pablo Osvaldo: 10% David Villa 5 % Edin Dżeko: 5% osobiście brałbym nawet za 20 mln € Torresa (pozdro. dla Niemca 😉 ), a do pary dla niego, np. Damiao, ale znając życie… Czytaj więcej »

Torres94
Torres94
2024 lat temu

„osobiście brałbym nawet za 20 mln € Torresa, a do pary dla niego, np. Damiao”

haha koleś nie wiem czy zauważyłeś, ale ten transfer wyniósłby nas minimum 40 mln, skąd tyle ?

Grosiu
Grosiu
2024 lat temu

@Hubo84
Stary, co Ty masz z tym Torresem? Ciężko będzie załatwić hajs na jego transfer, a co z zarobkami? Teraz zarabia jakieś 10mln na sezon, a my będziemy mogi mu dać max 5mln. No i oczywiście pamiętaj, że jego forma, a raczej jej brak pozostawia wiele do życzenia.

Hubo84
Hubo84
2024 lat temu

@Torres94
Z tego samego miejsca z którego wzięliśmy na Falcao…,
@Grosiu
przeprowadzka rzecz jasna realna po obniżeniu zarobków, do poziomu góra Falcao z ubiegłego sezonu.

wolę starego Torresa, niż jakieś wynalazki w rodzaju w rodzaju Osvaldo lub Benteke, a jak czytam komentarza opiewające Negredo to klawiatura mi sama pisze 😛

Wolałbym bym może bardziej zapewne Sureza lub Hernandez, ale to ich transfery są mniej realne.

A niżej podpisani „krytycy/ eksperci”, nie wiem czy zauważyliście, wyrażam tu zdanie WIĘKSZOŚCI (co wprost wynika z ankiety) więc sorry Winetu 😛

borda
borda
2024 lat temu

Chyba mamy nowy rekord komentarzy w newsie (nie licząc meczów).

Torres94
Torres94
2024 lat temu

@Hubo84 tylko że ani Torres (w tej chwili), ani Damiao nie zastąpi nam Falcao także najbardziej odpowiedzialną decyzją jest podział odpowiedzialności stąd póki co próby takich transferów jak Diego czy Toulalan wyrzucenie całego hajs w atak nic nie da musimy uzupełnić skład żeby była większa rotacja i rywalizacja.

Matheo
Matheo
2024 lat temu

Zrozumcie, że na chwilę obecną nie stać nas na Torresa. Owszem na sam transfer fundusze pewnie i by się znalazły, ale jego pensja jest dla nas poprzeczką nie do przeskoczenia. Jestem też pewien, że El Nino nie zgodziłby się na tak drastyczne obniżenie warunków płacowych. To samo Gomez i Dżeko. Aktualnie nie stać nas, aby płacić im tyle, ile by chcieli. Dlatego przejście do nas choćby jednego z nich trzech uważam za bliskie zeru. Co do Cardozo to bez sensu jest kupywać go, skoro myślimy o budowie zespołu na lata. Owszem pewnie poziom jego gry byłby wysoki, ale max przez… Czytaj więcej »

.maciekk
.maciekk
2024 lat temu

Matheo, ale nie oszukujmy się. Nie znajdziemy napastnika, który będzie u nas grał przez pięć lat, Torres i Aguero to wyjątki, bo młodo zaczynali. Ani Negredo, ani Osvaldo, ani tym bardziej Suarez nie pograłby 5 lat w Atletico, tym bardziej jeśli któryś z nich zostałby naszym najlepszym strzelcem i topowym w lidze.

Campino
Campino
2024 lat temu

Jak to ktoś, gdzieś napisał – W końcu trafił 🙂

Niemiec
Niemiec
2024 lat temu

@Hubo84,

19/100 > 81/100 ??

Hubo84
Hubo84
2024 lat temu

@Niemiec

19/100 > 4>100 ; 133 głosy na Torresa (sam głosowałem na Suareza!), tylko 25 na Negredo i zaledwie 9 na Osvaldo 😀
Z tego co widać ma on największe poparcie wśród fanów, ma przewage ponad 30% więcej głosów niż drugi Suarez.

Możemy się tak przekomarzać jeszcze przez długi czas, ale prawda jest taka, że większość kibiców Atletico pragnie powrotu Torresa.

Marc
Marc
2024 lat temu

Poza tym, tak, kibice pragną powrotu Torresa, ale nie ze względu na jego obecną formę/umiejętności, tylko z przyczyn sentymentalnych. 🙂

Jakby Osvaldo przyszedł i pakowałby gola za golem, to byłbyś jego fanbojem.

Hubo84
Hubo84
2024 lat temu

@Marcio
„fanbojem” – pewnie byłbym co najwyżej „oldbojem” 😉 , ale Osvaldo nigdy nie lubiłem (ze względu na styl gry) i raczej nie polubię, w przeciwieństwie do Falcao. Gdy było przesądzone odejście Forlana, byłem wielkim zwolennikiem jego przyjścia, marzył mi się nawet jego duet w ataku z Kunem…

@Dylanowy dzięki za wytłumaczeni mi zawiłości statystki, gdyby nie to żyłbym w słodkiej nieświadomości. Pewnie w gimnazjum miałeś 6 z matmy 😀