AtleticoPoland.com - Polska strefa fanów Atletico Madryt

DZISIAJ JEST: 23 listopada 2017, 21:34. Na stronie przebywa 347 kibiców.
Strona głównaSponsorzy i partnerzy


Sponsorzy i partnerzy

Nike - Amerykańskie przedsiębiorstwo, które jest jednym z największych na świecie producentów obuwia, odzieży i akcesoriów sportowych. Wśród swoich piłkarskich klientów ma m.in. Manchester City, Barcelonę, PSG, Inter, reprezentacje Anglii, Francji, Holandii, Portugalii oraz właśnie Atlético. Z Rojiblancos związane jest od sezonu 2001-02, co roku dostarczając na Vicente Calderón nowe komplety strojów, które pozostają w zgodzie z najnowszymi technologicznymi trendami. W lipcu 2014 roku Colchoneros przedłużyli umowę z Nike do 2026 roku.

 

Plus500 - Internetowa spółka handlowa z Wielkiej Brytanii założona w 2008 roku. Swoim klientom oferuje usługi online, umożliwiając im prowadzenie transakcji CFD na wielu rynkach finansowych. Partnerem Atlético została w styczniu 2015 roku (logo pojawiło się na plecach zawodników w dolnej części koszulek, co miało kosztować Brytyjczyków 1.5 miliona euro). Przed rozpoczęciem sezonu 2015-16 spółka Plus500 stała się głównym sponsorem tytularnym, dzięki czemu przez dwa najbliższe sezony logo firmy będzie umieszczone na przodzie koszulek. Nieoficjalnie mówi się, że Rojiblancos otrzymają z tego tytułu około 11 milionów euro rocznie.

 

Mahou-San Miguel Gorup - Hiszpańska kompania piwowarska powstała w roku 1980. Aktualnie wiodąca marka na hiszpańskim rynku browarniczym. Powstała w wyniku fuzji Mahou i San Miguel w 2000 roku. Jest pomysłodawcą umożliwienia kibicom internetowego wyboru najlepszego piłkarza Atlético w danym meczu, miesiącu, jak i całym sezonie.

 

bwin - Austriacki internetowy bukmacher, prowadzący zakłady sportowe i gry online w wielu krajach świata, także w Polsce, wcześniej znany jako betandwin.com. Posiada około 10 milionów zarejestrowanych użytkowników w ponad 20 krajach. Od marca 2000 r. koncern bwin Interactive Entertainment AG jest notowany na giełdzie wiedeńskiej. Swoje centra posiada w Wiedniu, Sztokholmie i na Gibraltarze. Umowa z Atlético została podpisana w lutym 2017 roku i obowiązuje do czerwca 2018 roku. Posiada opcję przedłużenia jej o kolejny rok.

 

CaixaBank - Trzecia co do wielkości instytucja finansowa w Hiszpanii i jedna z wiodących kas oszczędnościowych w Europie. Posiada blisko 11 milionów klientów. W związku z umową z Atlético umożliwiła korzystanie z okolicznościowej karty płatniczej z logo klubu. W maju 2015 roku piłkarze zareklamowali specjalne branzoletki (wyprodukowane w klubowych kolorach i zawierające herb Rojiblancos) za pomocą których można dokonywać bezgotówkowych transakcji.

 

EA Sports - Marka używana przez Electronic Arts od 1993 roku, która tworzy i rozwija sportowe gry wideo. Na początku chwyt marketingowy Electronic Arts, którym próbował naśladować rzeczywisty styl życia sportowego sieci poprzez nazywanie siebie "EA Sports Network" (EASN) ze zdjęciami i poświadczeniami prawdziwych komentatorów, takich jak John Madden, szybko stało się logiem na okładkach takich serii gier jak NBA Live, FIFA, NHL, Madden NFL i NASCAR. EA Sports najczęściej co roku wydaje nowe wersje swoich gier. Większość gier pod tą marką jest tworzone przez EA Canada, studio Electronic Arts w Burnaby, British Columbia, a także przez EA Blackbox z siedzibą w Vancouver, British Columbia i EA Tiburon z Maitland, na Florydzie. Głównym konkurentem EA Sports jest 2K Sports.

 

Coca Cola - Marka napoju gazowanego, która jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych na świecie. Firma produkująca ten napój powstała pod koniec XIX wieku. Logo firmy można zobaczyć m.in. na tablicy wyników na Vicente Calderón. Ponadto mniej-więcejr az w roku Coca-Cola przeprowadza kampanię reklamową z udziałem piłkarzy Atlético.

 

Philips - Holenderski producent elektroniki użytkowej. W obrębie koncernu działają spółki: Philips Consumer Lifestyle, Philips Lighting, Philips Healthcare. Philips jest posiadaczem ponad 64 tys. patentów - tylko w 2013 przedsiębiorstwo złożyło do Europejskiego Urzędu Patentowego 1,8 tys. wniosków, będąc trzecim pod względem wielkości wnioskodawcą. Odpowiada za oświetlenie i usługi LED na Wanda Metropolitano. W październiku 2016 roku ogłoszono podpisanie czteroletniego porozumienia.

 

LG - Południowokoreańskie przedsiębiorstwo działające w branży elektronicznej, chemicznej i telekomunikacyjnej. Odpowiada za dostarczanie najwyższej jakości obrazu i dźwięku, zwłaszcza na Wanda Metropolitano. W maju 2017 roku podpisało z Atlético trzyletnią umowę.

 

Dentix - Hiszpańskie przedsiębiorstwo stomatologiczne założone w 2010 roku. W 2015 roku miało 180 klinik w Hiszpanii, Włoszech, Meksyku i Kolumbii, zatrudniając w nich 3 500 pracowników.

 

Solan de Cabras - Popularna hiszpańska marka perfum pochodzą z prowincji Cuenca.

 

Monbus - Hiszpańskie przedsiębiorstwo transportowe skupiające się głównie na przewozie pasażerskim autobusami. Jest jednym z liderów na krajowym rynku. Odpowiada za dostarczanie i przygotowywanie klubowego autokaru.

 

Roberto Verino - Hiszpański dom mody, oferujący ubrania, akcesoria i perfumy zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet. W ramach współpracy z Atlético dostarcza zawodnikom m.in. garnitury oraz korzysta z ich usług przy kampaniach reklamowych.

 

 

Ostatnio zmodyfikowano: 3 miesiące temu
Projekt: Sebastian Safian
Kodowanie i wdrożenie: Kamil Brzyski