Cristian Rodriguez, przebywający od niedawna na zasadzie wypożyczenia w Gremio, okazał się dla włodarzy świetnym transferem, chociaż nie miał jeszcze szansy zadebiutować w barwach nowej drużyny. Z oceną sportowej wartości tego transferu trzeba jeszcze poczekać, ale już na dziś okazał się on świetnym narzędziem marketingowym.
Znajdujący się bowiem w Porto Alegre pub o nazwie Hamburgueiria 1903, będący oficjalnym pubem klubu, jak i kibiców lokalnej drużyny, już odnotował zdwojoną sprzedaż przekąsek w postaci…krążków cebuli, których nazwę zmieniono po przybyciu urugwajskiego zawodnika do Brazylii. Ponadto w ramach akcji promocyjnej, zaproszeni na konferencję prasową zarządu Gremio dziennikarze dostali w prezencie pudełka z tą właśnie przekąską.
-Nigdy czegoś takiego jeszcze nie doświadczyłem. To chyba przez to, że zawsze prezentowaliśmy jego nazwisko wraz z przydomkiem – stwierdził Carlos Alberto Carvahalo z działu marketingu zespołu z Porto Alegre.
Kolejną częścią promocji będą zwiększone porcje cebulowej przystawki, serwowane po każdej bramce strzelonej przez Rodrigueza. Inicjatywa cieszy się sporym zainteresowaniem na Twitterze. Można znaleźć ją pod hashtagiem #eusoqueromaiscebola.
Nie lubię robić pudelka z naszego serwisu, ale jakoś mnie rozbawiła ta informacja, więc wrzuciłem. Dziwne, że tam się jarają tym transferem aż tak bardzo. Może my po prostu nie umieliśmy wykorzystać jego pozaboiskowego potencjału?? 🙂
Może dlatego że jest on jednym z bardziej utytułowanych zawodników w ich zespole? Jest tak ktoś inny co był w zespole który grał w finale LM, regularnie reprezentuje mocną reprezentację? Rather Not! więc to wiadome że fani sie jarają zawodnikiem z takim CV 😉
Życzę mu powodzonka 🙂